Våra senaste dagar och Youtube-kanal

Godmorgon!
Jag hoppas ni har en fin torsdagsmorgon, själv har jag börjat räkna ner inför flytten. Detta är verkligen ett bra år för mig och förhoppningsvis Akita också när hon blir fri från sin hälta. De senaste dagarna har varit väldigt lugna, i söndags firade vi min mamma som fyllde år och jag hade även klienter på Drivkraften och fick besök av en tjej som tog med sin älskade hund, för er som inte vet så är min coachingverksamhet öppen för både vovve och människa där vi utför olika behandlingar och sittningar. Jag hann även inom min farmor som jag tar in i videon, vi fick fika på distans i dessa Corona-tider. För er som har följt mig ett tag är jag väldigt intresserad av personlig utveckling, jag antar att det blir så när man gör en resa med sig själv och märker fördelarna av det. Här kommer lite bilder från hamnhäng med Akita och annat smått och gott.

Akita röntgades i måndags igen, denna gång tog de även rygg och nacke, väntar på svar nu i veckan. 

Jag och Akita hos farmor.

Akita funderar kring vad hon önskar sig när hältan är borta.

Hamnhäng i Åhus igår (onsdag)

Jag står personligen inför ett helt nytt liv, ett helt nytt år, just nu. Coronatider utmanar oss, mina föreläsningar blir helt på paus som min verksamhet byggt en del på, jag ser det som meningen att börja satsa fullt ut på något annat. Under ca två års tid har jag och tre andra arbetat med ett IT-projekt i hemlighet. Om känslan i detta är rätt gör jag något helt annat om ett år. Men ja, nog om det just nu. Jag njuter av att kunna spendera ännu mer tid i naturen med djuren just nu.

Här pratar jag om sambandet mellan Corona-tider och Personlig Utveckling


Här kan ni följa oss på Youtube.


Kommentarer

Populära inlägg