Några delar av min framtida bok.

"Tänk dig att du äntligen kommer upp från ett mörkt, svart och ruggigt hål du befunnit dig i under flera månader. Att förvandlas från en människa till en helt annan i samma kropp är en fantastisk känsla. Från att vara deppig och osäker till att bli självsäker och lycklig är helt obeskrivligt..."

"Jag är en ny människa med en helt annan syn på livet. Nu värdesätter jag små saker som tidigare gick mig spårlöst förbi och många av oss varken märker eller uppskattar det som är närmast en i livet nu för tiden.
För ca. tre år sedan var helt omöjligt för mig att tänka sig att just jag någonsin skulle hamna i en depression/ätstörning. "

"Jag vill både hjälpa och bevisa för folk hur man kan göra sitt liv så himla mycket bättre samt få människor att förstå att man kan bli och göra vad man vill av sitt liv.."

Börjar närma sig , ska bli riktigt spännande detta! :)

Kommentarer

  1. Bra Malin! Du ger så mycket positiv energi och glädje! Keep on!

    /Vän

    SvaraRadera
  2. Ja. Ofta du inte visste det? :o

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg