Nu var det ett tag sedan

Hej alla fina,
Det som har hänt sedan sist vi "sågs" är att jag och Akke flyttat till Yngsjö, i en mysig liten villa. Vi trivs super. Nära till skog och hav och en perfekt trädgård. 
Akke fyller 4 år nu i maj och det ska såklart firas. Min tanke när jag fick henne var att tävla inom någon typ av hundsport men jag märker nu att lederna (som vi såg på röntgen) dock inte är de bästa. Så det blir ingen tävling för Akkes del, det gör dock inget. Hon lever ett härligt aktivt liv här i skogen istället. Vi tränar ju väldigt mycket sök och spår och det älskar hon. Skydd får hon träna ibland när jag märker att hon är i bra form.

För övrigt rullar allt på med klienter och podd för min del. Min plan för 2023 är att skapa mer frihet i mitt liv tills året är slut. Senaste året har jag nästan helt gått över till att arbeta digitalt och det ger mig så otroligt mycket frihet att kunna sitta vart jag vill och jobba, så det kommer jag fortsätta med. När vi mår bra, gör vi bra. Så enkelt är det. Därför vet jag att när jag skapar mitt drömliv kommer det leda till att jag är en bättre service och medmänniska till andra som kommer min väg.

Vad har du för drömmar du vill uppnå under året? Vad längtar du efter? 










Kommentarer

Populära inlägg