Akita för några månader sedan

Jisses, det gäller att ta vara på tiden. Jag tycker dock det är mycket roligare med dig nu när du växer till dig och man ser din personlighet växa fram mer och mer samt din utveckling.

Här gick du lite skämtsamt under namnet "argbiggan" hos vänner och släkt. Vilken trotsig och kaxig liten dam jag hade framför mig, idag är du världens mest mysigaste tjej och nu 10 månader även om en ny period väntar och kommer förbli så hela livet. Man såg det direkt i din blick att här har vi en som kommer ta för sig av livet. Livsglädjen på dig är total.

Jag är så stolt över din utveckling Akita, du är fantastisk. Så lätt att arbeta med, så kärleksfull men också med en otroligt stark vilja vilket jag älskar. Man skaffar väl inte en rottis om man inte gillar utmaningar, i guess so:)


Favoritplatsen.


Här hade vi precis kommit hem efter att ha hämtat dig. 


Nyfiken.


Säker i blicken, det märkte vi direkt.


Envis, här låg du bestämt. 


Modig, du älskade från dag ett att utforska livet.


Och slutligen, mycket energi, det jag älskar med dig och som dem sa direkt hos uppfödaren. Du var valpen i kullen med mest energi och väääldigt envis, det stämmer mycket riktigt. Jag älskar dig för det. 


Kommentarer

Populära inlägg