Podcast inspelning på World Trade Center

I går spelade vi in podcast på WTC (World Trade Center) i Malmö som sponsrade våra lokaler och erbjöd superbra service! Jag träffade bland annat Martina Horvat Ahlstrand och Nina Jansdotter.
Nina är en av landets mest anlitade karriärcoach och vi gick främst in på nätverkande. Hur kan vi bygga våra personliga varumärken genom sociala medier? Tips för att lyckas nå ut bredare och hur kan vi behålla vår relation med våra följare? Och ubåtar i sociala medier, vad är det? Nina är även igång med tre olika böcker som hon just nu skriver på vilket ni kommer höra mer om i avsnittet. Hon är verkligen inspirerande och gör stor skillnad genom att hjälpa människor att nå ut mer och samtidigt utvecklas i sig själva. Hon har som vanligt många olika projekt i rullning och berättar även om vikten i att hitta balans och verktyg för återhämtning.  

Med Martina pratade vi avancerad självkännedom då hon även har erfarenhet av att utbilda grupper, unga som äldre, i personligt ledarskap. Denna gång snacka vi villkorslös kärlek i relationer som hon verkligen är en förebild inom - hur kommer vi dit och vad händer i möten mellan kvinnor och män, egentligen? Jag säger bara wow vilket möte! Vilken energidans det blev. Tillsammans blev vi två explosion vilket vi båda kände på oss innan vårt möte ägde rum, ni kommer höra det i avsnittet. Vikten av att mötas i autenticitet. Wow. Vi bestämde oss även för att börja samarbete och mer om det framöver. Nu måste vi mest landa i allt. Vi fann varandra verkligen på djupet. 

Vi befinner oss för övrigt i en tid där många förverkligar sina inre önskningar och passioner. Jag brukar säga när en idé kommer - på en skala 0-10 hur mycket kittlar målet eller drömmen? Om det är en tia och hela du ryser - Go go go!! Det finns verkligen inga gränser.

Nina spelade även in en kort film med mig som lades ut på bland annat Starta & Driva Företag där jag berättar kort om mig och det jag gör. 
Klicka här för att se den. 




Jag måste också bara lägga till en annan synkronicitet. Jag är i flow som ni märker och jag ser att många av er andra också är det just nu. Varje vecka har jag checkat av olika karriärmässiga mål och känner även i mig själv en enorm frihet och självkänsla-boost överlag.
På dagens text som jag brukar läsa står det bland annat: Att uppfylla våra drömmar. Drömmar som vi gav upp för länge sedan kan nu bli verklighet. Allting börjar med en dröm. Idag ska jag tillåta mig att förverkliga mina drömmar.
Följ din inre röst och gör mer av det som är du! Anpassa eller förminska dig inte, då blir det kämpigt. Fel väg. Gör mer av det som är Du - då blir det lätt och roligt för du får saker att hända. När du kopplat på ditt syfte kan inget stoppa dig. Då blir det lättare att ta dig från tanke till handling.



Kommentarer

Populära inlägg