Love at first sight!

För mig är det så otroligt viktigt att vår personliga resa hänger med när vi både presterar karriärmässigt men också om vi går ut med att vi ska vägleda andra. Om jag tappar bort mig själv är jag sällan en god förebild för andra och även karriärmässigt så funkar det inte i längden med något om jag inte är trygg i den jag är och följer min egen väg.
Sedan jag var liten har jag stått för sanningen.
Jag ser igenom det som inte är äkta och känner det direkt, därför har jag lärt mig jättemycket i mötet med andra och vilka jag verkligen både släpper in och ska samarbeta med. Tyvärr även i denna bransch kan det stå och visas upp en sak utåt men i ditt inre känner du en helt annan. Idag använder jag denna känslighet/gåva i mitt arbete som ett verktyg men detta handlar också om att det är en av mina viktigaste värderingar. Jag mår inte bra av att vistas i sammanhang där för mycket fasad och spel sker.
Det är därför viktigt för mig att både hänga och samarbeta med människor som inte bara snackar utan också är autentiska och i kontakt med sig själva för att leva som de lär.
...and here's one of them!


Kommentarer

Populära inlägg