Litet smakprov på en av Emmas bilder! ;)


Ojojoj, längesedan man skrev något, sorry!
Vi har fått en ny fotouppgift, så i fredags var Emma min modell för dagen. Fick mig en skön sovmorgon, tackar för det! Sedan stack jag in till stan för att möta upp Emma, gick lite och kolla på stan, hittade en fin tunika! :) På eftermiddagen tog vi bussen hem till mig i Åhus och Emma blev väldigt fint sminkad, haha! ;) Mitt tema och musikstil till projektet är Pop, så de var rosa ögonskugga osv. som gällde. Tyvärr var det lite kallt men vi drog ut på stranden och började plåtad. Blev rätts nöjd med bilderna tror jag, dock lite svårt att få med allt smink så färgerna "skrek" ut lite. I lördags blev det fest! Drog först till Tyringe, förfestade med brudarna och lite annat nytt folk, trevligt! Senare begav vi oss mot Hässleholm, det var en 18 års fest. Riktigt rolig kväll :). Igår skulle en del av släkten ut och äta, vi skulle fira mormor som nyss fyllt år, helt okej var det! :)

Kommentarer

  1. Hej på dig!!
    Wow, någon här är riktigt duktig på att fota...yes yes, det är dig jag pratar om....

    Härlig blogg och bilder du har...du kan ju räkna med att jag kommer kika in här oftare...

    Bye bye

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket! :)
    Ja det vill jag gärna räkna med!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg