Längtar till helgen!

Färdig för dagen/kvällen! Nu blir det att chilla järnet hela kvällen lång, massa bra på tv.. Idol, halvåtta hos mig sen ska jag nog ta en titt på Kungarna av Työsland, eller vad det nu heter. Inget jag lägger på minnet! Ska hinna beställa lite kläder nu på nätet hade jag tänkt om mammas plånbok tillåter, alltid lika kul! :) Känner att jag behöver något nytt..
Idag var det min första idrotts lektion på skolan, vi håller hus på Friskis & Svettis, kanon! Mycket fräscht gym och det gör hela lektionen bättre. Resten av dagen hade vi matte, jag måste verkligen ta tag i min matte så jag, Kajsa & Jenny har besämt med läraren att vi stannar kvar någon timme extra på onsdagar, bara att bita ihop för att fixa den där matten. Men det kändes faktiskt väldigt bra, var väldigt längesen jag lärde mig såhär mycket på någon timme. Efter skolan blev det gymma.
Igår var det tisdag om jag inte minns helt fel! ;) Var med mamma och röstade, vilket vi snart ska göra på skolan, åh vad störigt det är att jag inte får rösta, varför kan jag inte hoppa fram ett år och bara plötsligt vara 18? Vore inte helt fel, menmen! :)
Efter det blev det luncha sedan bege sig till gymmet, men eftersom min förkylning inte riktigt vill släppa än så kunde jag inte ge allt, igår kändes de verkligen att det inte gick mer efter ett tag, fick så himla ont så ska inte alls anstränga mig så mycket mer tills förkylningen är riktigt över. Dock gav jag rättså mycket idag men det gick mycket bättre än igår iallafall.
På fredag beger vi oss till Växsjö med klassen, ska bli skoj! Vi ska kolla på någon fotoutställning.
I helgen blir det fullt ös, kampanja som bara den och sedan valvakan på Söndag, får helt enkelt se hur pigg jag kommer att vara på måndag morgon ;).

Kommentarer

Populära inlägg