Godmiddag eller godeftermiddag? Något sånt..


Börjar med och säga att Valvakan i söndags var bra, härligt folk som vanligt! Kan inte bli annat med alla mufare och moderater :). Var nog cirka 12 folkpartister där också vill jag minnas, trevligt att träffa dom också verkligen! Dock blev inte valresultatet som tänkt, visst vi "vann" men det blev som sagt ingen egen majoritet som vi idag får svar på. Jag hoppas inerligt att vi får egen majoritet, inte så pepp på att samarbeta med något annat parti förutom alla dom i Alliansen.. Låt oss få fyra år till med Alliansen!

I måndags blev det skola för min del, kom hem cirka 01.00 på natten men när klockan ringde vid 7 var det bara att trava upp. Jag har börjat äta frukost på morgonen vilket jag aldrig kunnat innan så det är jag lite stolt över, det känns mycket bra iallafall! :)

Just nu har vi fått väldigt mycket plugg så det är läxor som måste klämmas in i schemat nu också ska ni veta, that's life!
Igår hade jag bara två lektioner, slutade alltså innan lunch då har man det bra vill jag påstå! Blev träning för mig, det kändes helt okej trots att jag inte är riktigt frisk än men det tar jag ingen hänsyn till, kanske jag borde? Äsch, jag är på bättringsväg, snart frisk så det så! :)

Idag har varit en mycket bra dag, lång och bra faktiskt! Jag steg upp vid 06.00 även fast jag inte började förrens 10.15, varför detta? Jo, jag bestämde mig för att träna och få en bra start på dagen, så jag stack till gymmet & tillbringade en timme där, fick mig en härlig dusch sedan hem och käka frukost, glo lite på tv och bara ta det allmänt lugnt. DET kallar jag bra start på dagen! Varit på topp hela dagen, mer än vanligt ni vet. Så detta är absolut något jag ska fortsätta med någon morgon då min planering funkar.

Nu får jag nog fortsätta med mitt novell skrivande, rätt kul att skriva men ibland känner kan man känna att man verkligen inte har lust, ajabaja nu ska jag inte klaga.

Ser iallafall fram emot en mycket härlig kväll, massa bra på tv och ska bara mysa med familjen. Att jag ens sa det, rätt ovanligt för min del. Men ikväll ser jag fram emot det och då ska jag ta det så lugnt jag bara kan. Vilket är himla skönt ibland!

Hoppas ni får en härlig kväll ni med!

Kommentarer

Populära inlägg