Krya på mig själv!


Jahapp, då har jag varit sjuk nu i några dagar.. Kände av det redan förra veckan men när man har fullt upp hela tiden märker man ju inte att man egentligen inte är helt 100.

Idag var alltså första dagen för mig i skolan denna veckan, klarade bara första passet sen kände jag att jag inte klarade mer! :(. Men det var kul att träffa alla en stund iallafall. Jag hämtade uppgifter som jag låg bak i och tog hem foto läxan. Dock glömde jag hälften av läxan, bra jobbat Malin, haha! Direkt när jag kom hem så vilade jag ett tag, sedan var det dags att börja fotografera. Tränade på inställningarna och plåtande olika motiv. Jag har kommit en bit på uppgiften nu..Känns bra!
Ikväll var första dagen på gymmet här i Åhus. Var där med Agnes & Kajsa! :)
Fixade kortet samtidigt, nu finns det inget att vänta på, jag kör igång direkt! På det imorgon också, dock fick jag inte anstränga mig för mycket idag. Så sprang bara lite och testa lite olika konditionsmaskiner.
Imorgon kommer Kajsa & Jenny hit, kommer bli en awesome helg! Puss

Kommentarer

Populära inlägg