Godkväll!

Mums, en cola sitter fint såhär på kvällskvisten ;). Har varit duktig ikväll, pluggat lite. Vi fick våran första läxa idag..Ingen kommentar på det! Men dagen har varit toppen, nu har skolan sätts igång på riktigt, har fixat det mesta pga att jag är ny och lektionerna börjar sätta igång så man kan följa schemat, känns lite skönt faktiskt.
Höll på att missa bussen imorse, brukar alltid ha koll på tiden på morgonen, men kollade knappt alls, bara gick till bussen när jag kände för det, skulle jag dock inte ha gjort. Som tur var va det några killar som uppehöll bussen åt mig, riktigt schyst!

Mötte upp tjejerna vid ungdomsmottagningen som vanligt, blivit vårat ställe att mötas på morgonen. Begav oss sedan till skolan och det var helt okej, fick våra nya datorer igår så de är ganska många som har fullt upp nu på lektionerna, haha. Hade våran första matte lektion idag, på en och en halv timme idag, en matte lektion har aldrig gått så fort för mig innan, märktes att det var längesen jag koncentrerade mig så bra..

Efter skolan tralla jag runder på stan med Jenny, Kajsa och Emelie. Jag hittade äntligen en klänning som jag ska ha på insparken på fredag, ska bli skit kul! Snacka om att vi alla är pepp! :).

Sedan fika på det, brukar alltid fika på Fenix men idag slog vi till med Darins, riktigt bra café, sjukligt god chailatte som jag är beroende av för tillfället, mums mums!


Ikväll har jag lagt upp klänningen, för det behövdes verkligen, så nu är jag nöjd! Ska njuta vidare av min iskalla cola nu och kolla vidare på alla kloka moderatbloggar!


Hejs! :)

Kommentarer

Populära inlägg