Fina dagar rullar in


Mycket bra dag igår! :) Drog till skolan, fixade lite med fotouppgiften. När jag kom hem blev det träning sen på kvällen kom Jenny & Kajsa hit till Åhus. Det blev lite ändrade planer, trodde det skulle vara ff hela helgen, men mamma är jätte sjuk för tillfället... inte kul någonstans. Men det blev ändå en bra kväll/natt. Mycket mysigt på stranden, satt där flera timmar och käka gottis och snacka om allt & inget, det behövs verkligen ibland! Framåt 12 gjorde Stifler oss sällskap ;). Mycket nice! Vid 2 kom Tim och hämtade Kajsa & Jenny och Jonte cyklade hem..Jag somnade mycket sent imorse kan jag säga...
Idag vakna jag ovanligt tidigt på en LÖRDAG! Vid 9.00 något, helt otroligt men lika bra det. Fick i mig god frukost, det var längesedan, har haft väldigt dåliga matvanor och har knappt kunnat äta på morgonen men nu ska det bli ändrig på det! :)
Jag stack till gymmet ganska tidigt idag, skönt att vara nästan helt själv där tycker jag. Jag vet inte varför men blir så sjukt mycket mer koncentrerad och fokuserad om jag är själv, kanske inte så konstigt men vissa skiter fullständigt i det...
Nej, nu kan jag inte sitta här och skriva bort min dag. Just nu är Kajsa på väg till mig, vi ska ut på ärenden och fotografera! ;) Ikväll beger man sig till Kristianstad, ska umgås och se bio med Sara & Mathilda. Kan inte annat än säga gillar't! ;D


PUSS

Kommentarer

Populära inlägg