En bild på mig från i lördags, då var de foto med Kajsa!

Här sitter jag nyduschad och fräsch. Det skönaste med hård träning är den sköna duschen efteråt...
Direkt efter skolan idag skulle jag handlat skor, men hittade bannemig inga alls. Bara ett par tygskor som jag ska ha nu fram tills de blir kallt. Har precis beställt ett par skor till i vinter, brukar alltid köra med höga stövlar men tänker köpa lite annorlunda men tuffa kängor i år. Kändes helt rätt! Jag var en runda på gymmet idag som ni kanske förstod, en del där idag faktiskt, men försökte ändå ge allt.

Hade förresten en jätte trevlig lördags kväll denna helg. Jag var i Kristianstad med Sara och Mathilda, gick också på bio och kollade en ganska läskig film som jag glömt namnet på, noll koll som vanligt haha. Den slutade väldigt sent, men blev "nattamat" på mcdonalds, flott och gott, hmm.. Igår vaknade jag upp med ingen röst alls, kunde verkligen inte prata igår alltså. Jag har försökt lura mig själv att jag varit frisk och ändå kört full rulle men när jag har en viledag som igår känner jag att jag borde tagga ner för att nu är förkylningen tillbaka, typiskt! Men det har jag inte tid med alls, så det så.

Nu blir det kvällsmat och snart börjar halv åtta hos mig, mysig kväll, me like!

Kommentarer

Populära inlägg