Idag är en fin dag!

Har varit dålig på att uppdatera kan jag hålla med om! Var så himla
trött efter gårdagen faktiskt, hihi. Märktes att jag inte är van
vid att vara barnvakt! De gick ju bra & så men jag var så himla
trött och hade ont i huvudet som bara den på kvällen. Jag och Nellie
gick upp redan vid sju igår morse, passade Gustav, Eric & Julia ända
till fem. Men vi hann ändå med mycket denna dag, var i byn & köpte
glass, lekte på lekplatsen, barnen badade i poolen. Sedan fixade vi
käk och lyckades få Julia till att somna till slut! På kvällen blev
de taco sen åkte vi. Nellie somnade redan i bilen medans jag satt och
snacka med Yvve hela vägen hem ;), trevligt trevligt!

Idag vaknade jag upp i Sjörröd & sov bort halva dagen, de var
längesen jag sov så länge faktiskt! Sen har jag stekt i solen ända
fråns 13.00 till nu! Skönt men svettigt.. Nu bär de snart av till
Åhus :).

Kommentarer

Populära inlägg