Fina dagar här i Åhus


Märker att jag inte kan göra så mycket saker samtidigt, haha typisk tjej? Nej, nu ska vi inte vara sådana. Men har haft mycket att göra och gjort mycket så har varit mycket dålig på att uppdatera.


Att sammanfatta dagar är ju inte det bästa, men vi får väl göra ett undantag idag.

Midsommar var great! Mysig midsommar middag i Fjälkinge hos Ellen, sen drog vi vidare till Åhus för att fortsätta kvällen/natten. Mycket roligt hade vi och jag är nöjd med kvällen, det brukar jag i och för sig vara. Det blir ju vad man gör det till ;).


Igår vaknade jag upp med Ellen, Alex & Nellie. Alla drog ut och solade lite på balkongen direkt! Skönt att starta en varm sommardag så (:. Men det blev en rolig lördag igår med, vi tillbringade i stort sätt hela dagen på stranden och mingla runt i Åhus. Alex drog hem framåt kvällen men Ellen och Nellie sov hos mig. Blev en chille kväll igår, skönt det med!:)


Idag är det söndag, bara tre dagar kvar tills jag åker till Frankrike, underbart!

Stranden var full med folk idag, men inte konstigt, 23 grader ute och det gillar vi! Har stekt exakt hela dagen. Nellie drog hem för en liten stund & ikväll blir det grillat!


Puss

Kommentarer

Populära inlägg