Åhoj!


Yammie! Kaffe på morgonen gör en på bättre humör, iallafall mig. Jag får väl erkänna att jag har blivit en kaffe kärring, haha! Inatt kunde jag absolut inte sova, ville verkligen gå och lägga mig tidigt så man hinner med mycket idag. Men Rasse satt och spelade jätte länge och pratade högt och väsnades, det var riktigt irriterande. Plus att det var ett flygande djur i mitt rum, inte kul inte kul! Men till slut somnade jag och Ville med. Idag kom jag faktiskt upp ganska tidigt, har varit duktig & städat lite och så. Ibland kan det faktikst vara kul, och tro det eller ej men jag menar det, hihi.
Var nyss ute med Ville på morgonpromenaden, inte jätte mycket folk här i Åhus än, dock inte världens bästa väder heller..Men idag hoppas jag på att Ellen kommer hit lite senare, ska hinna fota idag och fixa med lite bilder. Skoj! :)

Kommentarer

Populära inlägg