Home sweet home

Eller okej, inte riktigt hemma. Vi sover i sjörröd inatt, beger mig tillbaks till det "riktiga" hemmet i Åhus imorgon istället..
Haft jätte bra dagar i Kalmar! Kom hem i eftermiddags, hann en runda på stan och det kryllade med folk, vi undrade vad sjutton det var som pågick... Då var det tydligen bal för studenterna här i Hässleholm, där ser man!
Muuums, just nu sitter man och dricker sitt underbara kvällskaffe, hihi. Vi kollar lite smått på fotbollen, undra hur många killar som INTE tittar på det ikväll, hmm kan inte vara många, haha!

Åååh ska äntligen få träffa efterlängtade Nellie i Sösdala imorgon, det måste jag hinna med. Nu är det slut bloggat för ikväll, vad jag tror iallafall. Man kan aldrig veta med mig.. Men jag lägger in lite bilder från Björket som jag inte hann med häromdagen, som jag sa att jag skulle hinna, så blir det när livet är stressigt! Puss

Kommentarer

Populära inlägg