Första doppet idag!

Godkväll godkväll!

Första gången i år som jag badar i havet, tro det eller ej. Haha, har alltid varit ganska tidig med att doppa mig, men detta året har jag verkligen inte haft någon lust alls. Vädret har ju dock inte varit det bästa heller, förrens nu. Mötte upp Ellen igårkväll, då hon faktiskt tagit sig ett dopp och idag fick hon i mig med :). Ångrar det inte! Det var lite kallt i början men skönt ändå.

Idag har vi fixat det sista inför imorgon, jag tror jag har packat med allt. Ikväll blir det bara att ta det lugnt för imorgon åker vi ganska tidigt. Hoppas ni har det bra här i Sverige. Jag är tillbaka om en vecka, då kommer jag blogga igen. Ska försöka slänga in något inlägg om jag får tillgång till någon dator. För vi låter våra stanna hemma..

Ha det fint!

Kommentarer

Populära inlägg