Ännu en fin dag..

Ojojoj.. Imorgon borde det väl ändå vara slut tjatat om detta bröllopet? Det kan man ju tycka. Inget som intresserar mig iallfall, men att vi tycker olika är ju inget nytt.

Igårnatt kom Ellen & Emma till Mommi, jag hade tydligen somnat. Konstigt nog...För de var nog den läskigaste natten i mitt liv, jag hörde otroligt konstiga ljud som gjorde mig galen. Hörde någon som tassade runt på mattan, helt säker på den saken! Jag trodde då att det var någon av hundarna så jag tänkte gå och kela med vovven. Men när jag väl kollar i rummet är det varken någon hund eller något där, jag går och lägger mig igen och hör detta ljud återigen. Men ingen var där, det var verkligen mycket läskigare än vad det låter.. Nog om det, jag vill inte påminnas! Haha!

Igår körde jag och Ellen till Åhus. Måste laga lampan på moppebilen plus lite andra saker så det var på tiden att jag körde dit den. Kommer ändå vara bra att ha den här i Åhus nu i sommar när all beachhandboll osv. sätter igång! =) Hmm men vad gjorde vi igårkväll? Vi kom rätt sent till Åhus faktiskt så de blev bara tralla runder på stranden och chilla på bryggan, vi gick bort till Emil en runda också.

Imorse sken solen så det var bara till att sätta på kläderna och gå ut och steka i solen! Tänk att ligga på stranden, lyssna på musik och bara prata & chilla kan vara så härligt?

Det enda tråkiga med denna dagen är att jag är förkyld och har huvudvärk, men man ska väl inte klaga. :)

Kommentarer

Populära inlägg