Lördagens föreläsning


Föreläsningen i lördags gick bättre än väntat. Jag laddar mitt batteri varje dag med all positiv respons jag fick. Det blev mycket frågor och diskussioner vilket jag tyckte var riktigt skoj. Alla var så engagerade och jag fick helt klart blodad tand. På grund av alla diskussioner hann vi inte med allt. Föreläsningen började väldigt sent på kvällen och jag visste att den var två timmar lång. Med alla frågor och intressanta diskussioner hade vi nog hållit på fram till midnatt, om inte jag och min vän skulle hinna med tåget. Vi ska boka ett datum vid advent och köra en hel dag istället. :)

I veckan har jag isolerat mig och skrivit på boken. Man kan jämföra konditionen med att skriva en bok, det märks när man haft ett uppehåll. Jag har mest fokuserat på föreläsningen de senaste veckorna och tagit en liten paus i skrivandet. Men nu är jag igång igen och har ett riktigt bra flow, timmarna bara rusar iväg. Mitt mål är att ha boken klar till jag börjar plugga. Jag ska köra stenhårt men det mycket kvar, "bara" rättningen känns som att skriva om hela boken...

Idag ska jag bli inspelad för att sedan lägga ut ett klipp på Youtube. Filmklippet kommer bestå av en liten del av min föreläsning, jag tror det lutar åt "Jakten på bekräftelse." Väldigt intressant om ni frågar mig! 

Igår fick jag förfrågan om att åka till Sösdala och föreläsa för några unga tjejer. Det finns en grupp som heter "Tjejsnack" där tjejer i klass 6-9 umgås på onsdagskvällarna. Givetvis tackade jag ja. Jag ser verkligen fram emot detta. :) 

Ha en bra dag! 



Kommentarer

Populära inlägg