Nu är det slut på det roliga..men lika glad jag är för det!


Åhoj!
Vilken tur jag har, eller tur och tur. Jag var nyss ute med Ville en runda, solen sken och när jag stiger in vänder vädret direkt, haha.
Nu var det ett tag sedan jag skrev här, så är det när man är ute och far och inte har tillgång till någon dator, ursäkta för det.
Hässleholmsfestivalen var great! Händer alltid massa äventyr när man är ute ;). Båda Hässleholms dagarna sov vi hos Mommi, perfekta stället, nära och allt. Var lika galet båda dagarna!
Hmm, vad har jag gjort dom senaste dagarna? Har väl varit överallt och ingenstans kan man säga. Varit en lite i Sösdala, vi ska ju snart sälja huset där så man får ju passa på :/. Men det var roligt som vanligt. Sov där med Ellen och vi har umgåts med Emil, Fredrik och Nellie!
Synd bara att poolen inte är rensad, har ju inte blivit det eftersom vi i familjen aldrig sover i Sösdala och så tillsammans alls. Annars hade man ju kunnat ha poolparty nu innan sommarlovet tog slut men det går ju ej då, tråkigt...Men det kommer byggas pool här i Åhus med så det är jag glad över. Även om man har havet så är det himla skönt med pool, tycker jag.
Imorgon börjar skolan, ny skola och allt. Inte förrens nu har jag verkligen fattat att sommarlovet är slut, det har varit perfekt och längtar redan till nästa!
Jag börjar bli lite nervös inför imorgon men det känns som om det kommer bli skit bra, så det oroar jag mig faktiskt inte så mycket för.
Ikväll ska man på middag sen efter det ska jag se hur jag lyckas med att sova "tidigt"...
Ha en fin dag, Puss!

Kommentarer

Populära inlägg