Håller tummarna för vädret ikväll!

Idag är en bra dag! :D
Det är fredag och solen skiner, ikväll är det Hässleholms festivalen för hela slanten!


Pappas jobbar kompis säljer en produkt som heter Vemma, den ska innehålla alla sorts vitaminer och så som vi människor behöver. Den ersätter exakt så mycket vi frukt vi egentligen behöver stoppa i oss tex.
Jag har fått låna några såna drycker av honom och ska se ifall man nu blir så pigg som det står och om man nu får bättre sömn. Jag har bara tagit detta i två dagar och dessa två morgnarna har jag faktiskt varit jätte pigg när jag har vaknat, det måste jag erkänna! :) Men det kanske inte beror på det, ingen aning. Jag ska iallfall fortsätta och se hur jag mår. Jag tror inte det kan ge resultat efter bara någon dag.. eller vem vet?
Igår kom mina skor jag beställde på Nelly.com, blev jätte nöjd! ;)
Det är rosa tygskor, ska ta en bild och visa senare tror jag.. När jag får tid, hehe.
Nu ska det packas för ska snart bege mig till Sösdala sen vidare till Hässleholm.


Ha en fin dag! Puss


Kommentarer

Populära inlägg