Lugn men härlig helg ändå!


Åhoj allt folk!

Hoppas solen lika mycket över er som den gör på oss här i Åhus idag :).

Min helg har varit fin, dock är den faktiskt inte slut än...

Har haft en bra vecka i nya skolan också, trevligt folk och trevlig skola, mycket bra det! I fredags efter skolan, drog jag till Hässleholm, trallade runder med Emma en stund, sen slutade Nellie skolan så vi mötte upp henne vid 4 tiden. Nellie gör om rummet, så jag och Emma hängde med till Jysk för att kolla säng. Efter det drog vi in till stan igen för att sätta oss och käka, var bannemig inte mycket som hade öppet på kvällen i lilla Hässleholm, hade glömt hur lite där fanns, haha! Men vi satte oss på gamla goda Casablanca, alltid lika trevligt! Senare var det dags att sticka till Sösdala, jag sov hos Nellie och vi hade lika kul som vanligt.


Igår morse var det upp och hoppa, Nellie och Yvonne skulle till Ikea. Jag visste att Emma skulle komma till mig senare på dagen så jag hoppade över Ikea och åkte till mormor istället, fick vara lite social och käka middag med henne. Framåt eftermiddagen kom Emma, vi hade huset för oss själva som tur var, hur gött är inte det? Det är mest det som är bra med att vi har kvar huset i Sösdala tycker jag, haha. Vi drog ner till byn, handlade och umgicks med folk, nice!

Sen var det bara till att sticka hem och kocka lite, vi gjorde käk och så. Lite senare kom Emil och Malin, det var skoj! Vi chillade järnet, men blev också väldigt skrämda. Berättade massa läskigt som hänt, jag tror bannemig på spöken nu, haha! Jag skojar inte..

Snacka om att Emil och Malin var rädda när dom skulle gå hem igårnatt...

Kommentarer

Populära inlägg