Härlig dag minst sagt!


Mycket chill dag idag i skolan kan jag säga, var bara lite genomgång. Sedan drog vi till Fenix & fika, mysigt! Skulle hämtat mitt busskort idag, men nehe det blev inget med det. Bara för jag är ny har dom inte hunnit skriva in mig än så får hoppas på bättre lycka imorgon.


Hann knappt komma hem idag sen drog man iväg till Hässleholm, för att knacka dörr med moderaterna! Första gången jag var med på något sådant, bättre än jag föreställt mig! Pratade med mycket positiva människor. Efter detta kampanjandet åkte vi vidare till Sösdala för att sitta med på ett styrelsemöte, det var intressant! :)


Nu chillar jag järnet hemma i Åhus, småkollar på fångarna på fortet som gick innan ikväll..

Imorgon börjar jag inte förrens halv ett, kan det bli bättre? :)


Ha en fin kväll, Puss.

Kommentarer

Populära inlägg