Gå ut och ta för dig!

Lyssna inåt, inte utåt. Lyssna till ditt hjärta, mer än din omgivning. Lyssna inåt mer än att titta utåt, lyssna inåt mer än något annat. Om du inte har en omgivning som känns naturlig i ditt livssyfte, byt omgivning.

Alla beslut jag hittills tagit i mitt liv som väglett mig rätt har kommit inifrån, ibland har jag själv ifrågasatt min röst för vägen har verkat tokig logiskt sätt och ganska läskig. Det är sååå lätt att tveka på sin egen förmåga och intuition. Jag möter många som går en utbildning till i syfte att ta kål på rädslan inför att fylla sitt livssyfte. Det blir ett falskt knarkande av trygghet, till exempel att aldrig sluta boka samtal hos någon som vi tror vet bättre om oss själva än vi själva (såklart vi ska VÅGA söka vägledning, det är ju en del av resan stundtals, men där behövs sällan många samtal).

I slutänden tackar jag den där inre rösten, den där varma känslan i hela kroppen - intuitionen som bara vet. Lyssna på den, alltid.

Vi är här trots allt för att göra oss själva (och därmed andra) lyckliga. Så varför krångla till det, lyssna inåt och våga bryta upp med gammalt. Ja, även relationsband om det behövs.

Var den ljusarbetare du är här för att vara. Våga säga ord som inte är normalt i din omgivnings "lexikon", våga tappa den "sociala" kontrollen vardagligen, våga lysa, våga stå fullt ut för den du är, våga tro på dig själv, våga acceptera den du i sanning är. Våga sprida de goda budskap du dagligen för till dig. Våga göra mer av din passion. Våga framstå som annorlunda, våga gå in i din andliga frihet - våga våga våga! Våga kliva in i dig själv och var den du är- en gång för alla! Det är så lätt att vara sin titel, vara en del av sin släkt, vara en del av sin partner, massa identifikationer. Om det är din rätta flock så vet du det, om du inte är i rätt flock/omgivning så lovar jag dig att din magkänsla även vet det. Våga led dig själv och din flock kommer att visa sig.

GRAAUW! Get out there Tigerrr and bring the whole world home! 🔥


Kommentarer

Populära inlägg