Snart ny podd!

Hej på er!

Om bara några timmar släpper vi ny podd med Rebecca Nordström. Jag vet att en del av er påpekat ljudet och jag jobbar verkligen på den biten, nu tror jag att vi vet vad felet är. När jag började skriva på detta inlägg hade podden inte kommit ut men nu har den så jag låter ovanstående rader stå kvar. ;) Här kommer länken till min fantastiska väns medverkan om livet efter en ätstörning och varför djur blivit så viktigt för oss båda: http://www.drivkraften.com/rebecca-nordstrom-livet-efter-en-atstorning/



Idag väntar lite jobb med samtal här på förmiddagen, sedan ska jag och Akita åka på hennes Rehab i Hässleholm. Min tös är så himla duktig nu, hon älskar sin vattengympa och hennes fysioterapeut berömmer henne varje gång för framstegen och tycker det är kul även att se hur Akke och jag utvecklas tillsammans. Det tycker jag med. Nu kan hon även stå med alla fyra en lång stund på två balansbollar. Så stolt! Kanske blir det att vi siktar mot att träna i IGP om några månader... :) Det var ju tanken från början. 

Hoppas ni får en fin start på veckan. 

Kommentarer

Populära inlägg