Den senaste tiden

Hej alla!
Hoppas ni har en bra start på veckan. Det har hänt en del sedan sist, Corona slog till i våras och mitt företag har inte varit sig likt sedan dess. Jag har länge velat göra något annat och lägga mer tid på min kreativitet, djur och natur - inte bara sitta i coachingsamtal med människor. Jag behöver vara i rörelse och andra energier till stor del också. Och nu ges jag möjligheten, efter en tuff tid av ovisshet. Jag har fått möjligheten att utvecklas inom foto och även spendera mer tid på gårdar hos människor jag känner och hjälpa till med djuren. Jag har ett så himla starkt behov av att vara kring djur och ta hand om dem, jag har inte möjlighet att ha får och hästar där jag bor idag men jag drömmer om en egen gård om något år där jag både kan ha fotosessioner och vem vet, kanske en gårdsbutik där djuren också får leva så naturligt och rofyllt som möjligt. 

I veckan som gått har jag och Akita tillbringat extra mycket tid ihop då jag haft en del lediga dagar. Vi har spårat, sprungit i skogen, lärt henne nya konster och tex att stå på alla fyra på sin balansboll, mer om det kommer i ett annat inlägg. Jag är så stolt över henne! Jag tycker det är en sådan enorm frihet att kunna ta med Akita överallt. 

Två av fotona nedan är redan sålda, gissa vilka!? :) 


Fina fågel, någon som vet vilken sort?

Denna bild är tagen i våras

Den totala glädjen i henne

Lugnet.

Vår kraftplats i Yngsjö

Akita njuter vid havet

Akita på fältet




 

Kommentarer

Populära inlägg