Motljus på löven i Forsakar

Kommentarer

  1. sv. ja, en konfirmationsresa :)
    ja okej, jag bor i södra norrland, så det blir mörkt här, haha:) Ja, jag trivs faktiskt här, det är helt okej, haha:)

    kram!

    SvaraRadera
  2. RE: Hej, jag har varit på semester i några veckor därav det supersena svaret.. :P

    Ja jättefint, världen vi lever i är väldigt vacker. ;) Och jag tycker personligen att Sverige är ett väldigt vackert land, tycker du inte? :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Heej!
    Nu har jag uppe flera stycken nya tävlingar i min blogg som jag själv tycker är superbra priser i! Ta en titt vetja ;)

    ♥ Vinn tandblekning
    ♥ Vinn sololja
    ♥ Vinn ett av 15 kit av Stockhlmsgruppen cosmetics produkter
    ♥ Vinn en Goodiebag
    ♥ Vinn en freebra – självhäftande BH

    Kolla kategorin tävlingar om ni letar efter dem. ;)

    Pussar & Kramar
    /Lina Holgersson

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg