Solen tittar fram genom molnen över Ringsjön

Kommentarer

  1. Fina bilder du lägger ut :)
    Åh, och jag har massa kompisar som bor i Åhus!

    ha en fin kväll, kram!

    SvaraRadera
  2. re: jag har ett år kvar på både ekonomin och politiken sen har jag kandidatexamen i båda. Är lite rädd för att börja söka jobb dock. Tänk om det slutar med att man börjar jobba som servitris efter 3 års studier -.-.

    Nej jag målar inte, mamma gör och jag brukade leka i hennes atelje när jag var yngre, personligen tycker jag att jag var relativt grym ;) men min grej var skissa och akvareller. Men nu har jag aldrig tid, har så många intressen att jag måste utesluta några i partier av mitt liv.

    Brukar du lägga upp tavlor och sånt du skapat på bloggen?

    För övrigt tänkte jag ge dig lite feedback på din blogdesign (tel me if im steping on bad waters). Har du funderat på att kanske flytta din blogg till spotlife.se (haha jag marknadsför inget här hahah jag lovar) de har rktigt snygga mallar för design redan så att man inte behöver röra något utan bara kasta in en header och så är man klar. För din blogdesign är lite rörig med färgerna och att dina inlägg är så långt åt vänster. Jag menar verkligen inte och trampa någon på tårna men jag tror du hade fångat mer läsare med en enklare och mer stilren design. Så att dina bilder tar mer fokus istället.

    förövrigt har du fångat himmelen på den bilden helt sinnessjukt bra! I die!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg