De rullar på så gott det går


Nu är det såhär att jag är väldigt fattig på bilder, som ni säkert märker. Då blir de gamla egobilder som backar upp, haha. Detta är en bild Jenny tog på mig på ett foto projekt för några månader sedan, om någon undrar! Men skit i det, jag ska bättra mig helt enkelt.
Något ni också noterat är säkerligen att det är mycket som sker i mitt liv just nu, både på gott och ont. Det är angående skolan och lite annat, de sista är privat. Synd där! Kanske nämner något lite längre fram när vi lärt känna varandra bättre ;).
Har spenderat många dagar i Sösdala nu, how lovely? :D
Massa skoj som hänt där och igår drog jag med mig Elle-bell hem till Åhus. Men imorgon åker jag tillbaka till Sösdala igen och spenderar min helg. Något ni måste notera är att min träning har kommit igång igen, hur gött är inte det :D tränat tre dagar i rad nu och ikväll kötta jag på gymmet med Kajsa, det var härligt! :D
Nu orkar jag inte skriva mer som hänt, de får blir hemligt hihi. Vi hörs när vi hörs, ha det fint!

Kommentarer

Populära inlägg