Barnprogram ON!




Haha ofta att jag sitter och kollar barnprogram 15.57 på en fredag eftermiddag?


Hm, ja det händer och nu händer de igen, måste erkänna att jag på fullaste allvar tycker de är bra! :D Lite konstigt tänker ni då.. Men skit i det! :D




Idag har jag minsann varit i skolan, dock inte så länge. Hängde mest i fotostudion. Klockan 11.00 hade jag möte, tog typ bara 40 min idag dock. Nu sitter ni nog och väntar på att jag ska nämna vad det var för möte men nej tyvärr det förblir hemligt..


Efter de blev de Åhus sedan packning på högaste tempo och ut i de fina vädret hann jag också! Kom precis till gamla sösdala och nu inväntar jag landgren, hon säger att vi ska kolla fotboll ikväll och då säger jag Ajaj kapten. Kan bli skoj! Kanske... ;) Hoppas på att Emma och Jonna tittar förbi och umgås med oss ikväll också, för imorgon taggar vi fest!




Ha en fin helg för det ska jag ha! Hejs

Kommentarer

Populära inlägg