Seg söndag

Bilden är från Kenya för något år sedan, gillar den! Dom är så fina så..


Trist söndag idag, (syftar på vädret och hur jag mår). Kan ju verkligen säga att jag mår som jag förtjänar. Emma kom till mig igår, det blev rätt sent så vi drog & handla direkt och börja kocka tillsammans, blev mycket mumsigt! Runt 10 tiden gick vi till beachhandbollen, finalen brukar ju spelas så sent. Men vi kom precis när det slutade, tråkigt :(.


Vädret var kasst, men vi skulle bannemig ut! Vi började fixa oss och drog sedan till Emils stuga, där Ellen, någon Tom och även Fredde håll hus. Efter det blev det stranden där allt folket var, och nu säger jag inte mer om kvällen, haha! Blev lite mycket för mig kan jag lugnt säga, men man lär sig ju av sina misstag...





Idag har jag och Emma bara legat paxade framför tvn, hur sega som helst. Dock inte så konstigt! I eftermiddags tog vi tåget till Hässleholm, eller jag. Emma åkte vidare till Tyringe.
Ellen kommer hit ikväll också så det blir super! :)

Kommentarer

Populära inlägg