Höst? Nejtack!


Haha, igårkväll blev det ingen grillkväll inte.. Eller jo, lite men ett litet tag efter tittar Frida & Michelle förbi, dom skulle till Martin&Martin. Det är 18 årsgräns där så det var ju inte tänkt att jag skulle hänga med. Men alla lyckades övertyga mig. Pappa förslog att jag skulle ta hans leg, men det skulle ju sett ganska roligt ut! Nä minsann, jag fixade mig snabbt som tusan och drog på mig en klänning snabbare än snabbast. Jag chansade och tog med mitt eget, dem sa att vakterna inte hade så stor koll så det skulle nog gå!

Vi stack ner till stranden & träffade dom andra, väldigt trevligt. När vi väl skulle in på M&M var det ingen kö just då, så dom kollade väldigt länge på mitt leg, var nära på att släppa in mig då dom såg att det stog att jag var 93a. Buhu! :( haha, men men det var värt ett försök iallafall.


Emma kommer hit idag då gör vi Åhus osäkert istället! Plus att idag spelar Sösdala killarna beachhandboll, det får man ju inte missa! Men varför ska det regna?


Nu ska jag gå en lång runda med Villeman.. Puss

Kommentarer

Populära inlägg