Ett hav av bilder från det senaste halvåret.

Hej! 
Nu ska jag bli mer aktiv här igen tänkte jag, ändå en häftig känsla att se hur bloggen funnits kvar i alla år och ändrat sin riktning i takt med att jag förändrats. Det kommer helt klart bli mer natur och djur som jag skriver om, det är verkligen det som mitt hjärta klappar så innerligt för. 


På bilden ser ni Tösen som springer i skogen.


Här är jag och Tina med Ryan i skogen. 


Min lilla älskade Akita i skogen.


Stora gosiga Ryan i Svalöv.


Svalövs fantastiska miljö och landskap. 


Ryan kollar läget. 


Ryan vilar.


Fina Skåne. 


Nu kommer mer bilder på min älskade prinsessa. 


Liten skit.


Fullt pådrag som vanligt.


Vad händer nu matte?


Här kommer jag!


Mina söta små flygöron när jag var liten. 





Kommentarer

Populära inlägg