Vilka är dina bästa framgångsegenskaper?

Att vara orädd och följa mitt hjärta. Två av mina bästa framgångsegenskaper. 

Jag stimuleras av att se hur projekt och människor utvecklas och tar fart, också viktigt att snabbt släppa taget om de som inte får fäste. Jag älskar mötet med människor lika mycket som att bygga fysiska saker. Jag har stängt dörren till vissa arbetssätt i mitt liv just för att leva ut och kunna utforska andra delar jagockså älskar.

Jag älskar att leverera saker vi tror på. Bygga i team, ur större perspektiv. Bygga både affärsmässiga relationer och inom teamet. Jag älskar att vara produktiv och i rörelse. Inser allt mer hur viktigt det är att man hittar och lär känna sin egen energi för att kunna prestera och leverera på ett sätt som passar en själv. Att stimulera känslor av fokus och riktning gör vi på olika sätt. Det är viktigt att acceptera den energin man arbetar bäst i. Detta år innebär total intuition för mig. Allt är precis som det ska vara och jag nyper mig i armen.

Äntligen får jag utlopp för hela min potential. 🙏⭐️

#Drivkraften



Kommentarer

Populära inlägg