Hej igen löp runda!

Precis hemkommen från en liten cykeltur med Mari! :) Så himla skönt.
Nu har jag en ny löp runda här i Åhus, perfekt. Inviger den nya milen
imorgon bitti om allt blir som tänkt. Jag har blivit en riktig periodare med träningen.
Har cyklat 6 mil på en timme varje dag och inte inte haft en tanke på
att springa. Nu blir det att sätta igång med löpningen igen, har aldrig varit såhär taggad förut!
Det beror nog ganska mycket på vädret, detta ska verkligen bli skönt. LÄNGTAR!! :)

För några månader sedan fann jag glädjen i att lyfta skrot.
Måste varit killarna på gymmet som lockat mig.
Jag fick lite tips och det är verkligen skönt att få lyfta lite skrot efter en löp runda eller några mil på cykel.
Att få känna hur armarna får ta i lite också och inte bara benen. I helgen blir det lång pass, åh vad kul!!

Tjingeling! 

Kommentarer

Populära inlägg