Väldigt rosa, men är det popmusik så är det!


Shit, vad veckorna går fort! Hinner inte alls med i svängarna... Men veckan har varit bra, för att sammanfatta har jag varit med vännerna, fotograferat & tränat. Min vanliga vardag fast utan detaljer fick det bli ;). Nu har jag klar med foto läxan som jag skrev om tidigare, vi skulle göra ett omslag med fotografier, det skulle föresälla en musikstil. Här är resultatet ->

Men nu har vi påbörjat en ny foto uppgift, det är kul men det går fort. Nu är det porträtt som gäller, skoj! :).. Klockan 2 i fredags begav man sig till Stockholm, alltid lika kul! När vi kom fram i fredags chillade vi bara på hotellet och käka god middag, en bra start på helgen. Lördag förmiddag drog vi ut på stan, shoppade massor så nu har jag iallafall stillat mitt shoppingberoende lite grann, haha! Rasse handlade med en del, as ball vinterjacka hitta han minsann. Framåt kvällen drog vi in till stan igen och därmed gick vi ut och käkade sedan stack vi till showen "Bloue man group", anledningen till varför vi stack till Stockholm denna helg. Dom var as balla! Folk frågar mig vad dom gjorde men det är skitsvårt att förklara för dom gör så himla mycket men speciella saker som man bara måste se för att förstå. Dom var både roliga och skickliga, vi alla tyckte det var grymt! :) Grejjen är att dom inte säger att ljud under hela föreställningen, det är lite det som är det roliga, att saker kan bli så mycket mer roligt då, verkligen en upplevelse som jag rekomenderar.

Vi kom hem i lagom tid idag, cirka en timme sedan. Så ikväll blir det chilla tror jag!


Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Populära inlägg