Söndag kväll och jag kan vara uppe hur länge jag vill


Godkväll!

Insparken i fredags var toppen! Förfesten hos Jenny var great! :) Hade en riktigt rolig kväll!

Lite läskigt bara att taxin som körde mig till Sjörröd på natten försökte ragga på mig, haha!

Björket börjar bli lite tråkigt egentligen.. Men med rätt folk är det såklart roligt, men vilket uteställe ska man hänga på här egentligen? I Hässleholm är Björket de enda för oss under 18, hur drygt som helst när man nu har varit där sedan man var liten..

Qbar funkar bara med falskleg och Harrys likadant. Aja, det är inte många månader kvar nu tills man är 18, så ska inte klaga! Men om vi ska prata om Kristianstad så är det inte mycket bättre, där kommer man in på Magazinet bara och det är tråkigare än kyrkan! Bara till att vänta tills man är 18 där med japp.


Imorgon är hela skolan ledig, dom skulle ha något brandlarms fix hela dagen, så vi elever fick stanna hemma, jippie! :D

Ska möta upp tjejerna så drar vi och fikar eller något imorgon. Men först, ska jag sova riktigt läääänge..

Ha en fin kväll! Puss

Kommentarer

Populära inlägg